اجتماعی

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه آزاد قشم

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آیین بزرگداشت و تجلیل از ۴۷ تن از بازنشستگان این سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در این مراسم، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان سرمایه های انسانی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم یک وظیفه است.
وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این است که ضمن رفع دغدغه های اقتصادی و نگرانی های بازنشستگان، شرایط برای انجام اقدامات رفاهی و حمایتی صورت پذیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا امکان استفاده از امکانات رفاهی، خدماتی، تسهیلاتی و درمانی ارائه شده به کارکنان و پرسنل سازمان برای بازنشستگان این مجموعه نیز فراهم شود.
به گفته فتح الهی؛ شرایط برای استفاده از تجربیات و دانش بازنشستگان سازمان منطقه آزاد قشم نیز فراهم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان اقدامی شایسته است و برگزاری این مراسم تجلیل می تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر زحمتکش در جامعه باشد.
براساس این گزارش، حمیدرضا صادقی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در آیین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان این سازمان گفت: در سال گذشته ۴۷ نفر از نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم بازنشست شدند و طی سه سال آینده ۹۵ نفر دیگر به خانواده بازننشستگان سازمان اضافه می شوند.
وی خاطرنشان کرد: نگهداشت و استفاده از تجربیات نیروهای باسابقه و ایجاد تعلق سازمانی یکی از اولویت های مدیریت منابع انسانی برای حفظ سرمایه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم است که خوشبختانه طی یک سال گذشته با برنامه ریزی و رویکرد مثبت اتخاذ شده، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا