آخرین خبرهادسته‌بندی نشدهسیاسی

پیام تبریک فرماندار قشم به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است.

پیام تبریک فرماندار قشم به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

انقلاب اسلامی، نتیجه اراده مردم برای تغییر مسیر کشور به سوی تعالی و پیشرفت و تکریم جایگاه و منزلت یکایک ایرانیان بود.
جمهوری اسلامی ایران، گزینه قطعی ملت برای قدم گذاشتن در این مسیر و اقبال بیش از ۹۸ درصدی زنان و مردان این دیار به آن در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با گمانه زنی های تحلیلگران سیاسی دنیا فاصله زیادی داشت. نهال فروردینی مردم ایران، امروز درخت تنومندی شده و در همه سال های پر فراز و نشیبی که بر کشور گذشت نظریه پردازان و مفسران بیرون گود نشسته هرگز گمان رسیدن آن را نداشتند.
نقش آحاد مردم این سرزمین در حفظ این نظام الهی بی بدیل بوده است. چهل و یکسال پیش در مدت کمتر از یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران با شرکت در همه پرسی تعیین نظام سیاسی کشور با قاطعیت، جمهوری اسلامی را به عنوان گزینه قطعی حکومتداری برگزیدند. مردم آگاه کشور در تمام این سال ها پای انتخاب خود ایستادند. ترور، تحریم، ۸ سال جنگ نابرابر تحمیلی و باز همچنان تحریم، قطعا مسیر پیشرفت کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد اما هرگز پای آنان را از همپایی و همراهی با بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره ) و در ادامه راه با رهبر حکیم انقلاب، سست نکرد. توفیقات ارجمند نظام جمهوری اسلامی حاصل رهبری الهی امام راحل (ره )، خلف صالحش رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و مشارکت همدلانه مردم، بوده و بدون شک این دو باطل السحر گردنه های سخت و صعب العبور است. رهبر معظم انقلاب با بینش شگرف خود به درستی تکیه بر توان داخلی و اهتمام برای جهش تولید را به عنوان راهبردی روشن و کارگشا در این دوره حساس کشور تجویز نمودند و روشن ترین شیوه گرامیداشت سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی، قدم نهادن در مسیر ترسیم شده می باشد. شهرستان قشم با دارا بودن ظرفیت های کم نظیر نفت و گاز، صنایع شیلاتی، پتانسیل های ارزشمند گردشگری، صنایع دستی و تبدیلی می تواند در تحقق این هدف و انجام تعهدات دولت تدبیر و امید در حوزه کسب و کار و گشایش معیشت عمومی مردم نقش ارزنده ای ایفا نماید. اینجانب سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی خدمت مردم شریف شهرستان قشم، بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا