آموزشی

۲ باب مدرسه خیرساز در جزیره قشم به بهره برداری رسید

 ۲ باب مدرسه خیر ساز از سوی موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال امروز (چهارشنبه) با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهرستان در جزیره قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، برای ساخت مدرسه حضرت جواد الائمه (ع) روستای طولا جزیره قشم که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است ۱۷۰ میلیارد ریال و برای ساخت مدرسه و مجتمع آموزشی راه ایمان قشم که در زمینی به مساحت ۱۰ مترمربع احداث شده ۷۵۰ میلیارد ریال با مشارکت موسسه خیریه راه ایمان تحت اشراف دفتر آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع عالی شیعیان در تهران هزینه شده است.

محمدتقی اختیاری افزود: فعالیت‌های موسسه خیریه راه ایمان در ساخت مدرسه خلاصه نشده و تقویت نیروهای بومی و تبدیل آنها به معلمان شایسته از دیگر اقدامات این موسسه است که تاکنون یکهزار معلم و ۹ هزار دانش آموز تحت پوشش فعالیت های فرهنگی و آموزشی آن قرار دارند.

موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران با هدف رفع محرومیت در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و رفاهی به نیازمندان خدمت رسانی می کند.

در آیین افتتاح این ۲ مدرسه خیر ساز احمد محمودزاده معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، حسین رنجبر گلشواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم، حجت الاسلام سیدمحمدجواد رکنی رییس حوزه علمیه شهرستان بندرلنگه و شماری از مدیران اداری و مردم جامعه محلی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا