آخرین خبرها

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در جزیره قشم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری نهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، علیرضا کمساری اظهار داشت: این رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت و مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س) قشم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نهمین دوره این رویداد فرهنگی – قرآنی در دو مقطع پسران 8 تا 14 سال و دختران 10 تا 15 سال و با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در سطح جزیره قشم اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس www.Melitelavat.ir برای ثبت نام جهت ثبت نام و شرکت در این رویداد اقدام نمایند.

به گفته کمساری؛ متقاضیان پس از ثبت نام و با همکاری مؤسسه فاطمه الزهرا (س)، دوره های شناسایی استعدادهای قرآنی و دوره مقدماتی را  طی دو ماه به اتمام می‌رسانند و بعد از قبولی در آزمون، وارد ترم‌های بعدی می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته این برنامه در طول دو سال ادامه می‌یابد و برگزیدگان و استعدادهای قرآنی به اساتید کشوری معرفی شده و پس از آن وارد مرحله کشوری می‌گردند.

گفتنی است، با توجه به شرایط ویژه ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا؛ کلاس‌های این رویداد به صورت مجازی و از طریق وبینار برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا