فرهنگی

تقویت رسانه‌های محلی سیاست‌ سازمان منطقه آزاد است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سیاست تقویت رسانه‌ها با هدف هم‌افزایی برای معرفی هرچه بهتر این منطقه مهم کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، عادل پیغامی در نخستین نشست با فعالان رسانه‌ای جزیره قشم با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای ارتقا سطح کیفی و کمی حوزه رسانه در قشم از تمام امکانات بهره خواهیم برد و کوتاهی در قبال خبرنگاران جزیره پذیرفته نیست.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد مکانی برای حضور خبرنگاران جزیره است، ادامه داد: اولویت نخست روابط عمومی این سازمان توجه به مسائل نظام است و در گام‌های بعدی باید مسائل معاونت‌ها، مدیران و در نهایت حوزه مدیرعامل سازمان را مورد توجه قرار دهد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اهمیت هویت جمعی سازمان منطقه آزاد قشم فراتر از هویت فردی است و تاکید من بر انتشار اخبار اقدامات معاونت‌ها، مدیریت‌ها و در آخر پرداختن به مسائلی است که از سوی مدیرعامل انجام می‌شود.
وی همچنین از رسانه‌های فعال جزیره خواست با نگاهی ویژه تلاش کنند مسائل مهم این جزیره مستعد را با پردازش خوب در سطح کشور و فراتر از آن با هدف جذب سرمایه‌گذار و افزایش سفرها، در قالب خبر و گزارش، پوشش دهند.
پیغامی تصریح کرد: رسانه می‌تواند زبان مشترک همه عرصه‌ها باشد و جامعه‌سازی و ساخت زیست بوم بدون اقدامات رسانه‌ها ممکن نیست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه سخنان خود تاکید کرد: جزیره قشم ویژگی‌های منحصربفردی زیادی دارد که متاسفانه تاکنون به بسیاری از آن‌ها توجه نشده اما در دوره جدید اداره این مجموعه در پی فعال سازی پنجره‌های خلق ثروت در با هدف ایجاد تحول در این جریره و کل استان هستیم که انتظار داریم رسانه‌ها ما را در این برنامه‌ریزی‌ها یاری کنند.
به گفته وی، با تقویت اقتصاد دریا پایه می‌توانیم حداقل 23 کسب و کار برای جویندگان کار در استان هرمزگان خلق کنیم که نتیجه آن نسبت به سایر اقتصادهای موجود ارزشمند‌تر است.
مقام عالی سازمان منطقه آزاد قشم از بندر تجاری کاوه قشم با موقعیت پهلوگیری شناورهای عظیم، عدم نیاز به لایروبی، داشتن حوضچه آرامش و همچنین توسعه صنعت بانکرینک و سوخت‌رسانی به کشتی‌های عبوری در خلیج فارس به عنوان دو محور مهم خلق ثروت در قشم نام برد.
شایان ذکر است در این نشست، شماری از پیشکسوتان حوزه رسانه هم مسائل مهم این منطقه و آمادگی برای کمک به اهداف سازمان منطقه آزاد را با تاکید بر اهمیت همکاری بیشتر مسئولان با فعالان رسانه‌ای اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا