اجتماعیاخبار مهم

بهترین عملکرد شورا و شهرداری قشم را شاهد هستیم/ خدمات شهرداری قشم متحول شده است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: تعامل مثبتی که در دولت سیزدهم بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری ایجاد شده، موجب تحول ارائه خدمات در بافت قدیم شهر قشم شده است.

صفر صادقی پور در حاشیه همایش دو روزه “شهر در مسیر پیشرفت” که در سالن شهرداری شهر قشم برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار “خبر قشم” مبنی بر ارزیابی عملکرد یکسال اخیر شورا و شهرداری قشم اظهار داشت: حاکمیت دوگانه حوزه خدمات شهری از ۳۰ سال گذشته بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری شهر قشم وجود داشت که این مساله در دوره ششم شورا با رویه و هماهنگی خوب شورا و شهرداری شاهد بهترین تعامل نسبت به گذشته هستیم.
وی ادامه داد: تفاهم‌نامه مهمی بین این دو دستگاه با هدف ارائه خدمات به مردم شهر قشم در بافت قدیم امضا شده که در نوع خود بی‌نظیر است.
به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، کار شهرداری‌ قشم بواسطه تنوع و پیچیدگی‌ها و مساله دوگانگی مدیریت در قشم‌ همیشه با حرف و حدیث‌هایی همراه بود که خوشبختانه امضای این تفاهم‌نامه، شرایط جدیدی را برای توسعه بافت قدبم شهر قشم فراهم کرده است.
صادقی پور یادآور شد: برای موفقیت در اداره شهرهای قشم، شهرداران باید زمینه پیشرفت و توسعه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، مبلمان شهری، جمع‌آوری پسماندها و دیگر خدمات را به نحو شایسته و با هدف ارتقا رضایت شهروندان انجام دهند.
شایان ذکر است؛ همایش دو روزه “شهر در مسیر پیشرفت” طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه با حضور ۴۸ شهردار و رئیسان شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان هرمزگان و میهمانانی از نقاط مختلف کشور در سالن شهرداری قشم با هدف بررسی راه‌های گذر از شرایط قدیمی خدمات و رسیدن به شرایط تحولگرا برای پیشرفت در خدمات شهری، برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا