اقتصادی

انهدام ۳خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام ۳خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان از انهدام ۳خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد.

وی در ادامه افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل روستای نقاشه جزیره قشم، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: این خط لوله‌های انتقال سوخت به طول بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر توسط قاچاقچیان از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناور‌ها انتقال می‌یافت که خوشبختانه در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق و هوشیاری مأموران با اجرای عملیات ضربتی بعد از ظهر امروز کشف و منهدم شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بنابر گزارش ضابطین، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد این خط لوله سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس‌ کل دادگستری هرمزگان همچنین با تشکر از اقدامات فراجا و دریابانی و همکاری خوب آن‌ها با دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف، تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به‌صورت قاطع و بی‌امان ادامه می‌یابد و استان هرمزگان به‌هیچ‌وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا