اقتصادی

فروش انواع میوه و تره‌بار در بازارچه نوروزی شهر قشم

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: انواع میوه و تره بار با قیمت باورنکردنی در بازارچه ویژه نوروزی شهر قشم در حال عرضه به خریداران است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود مورموگویی با اعلام این مطلب، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، مکانی را برای عرضه میوه و تره بار با قیمتی پائین تر از قیمت مصوب در مجاورت مسجد النبی (ص) میدان شهدای گمنام شهر قشم، در اختیار مسئول میدان میوه و تره‌بار قشم قرار داده تا در ایام تعطیلات نوروزی به ساکنان و میهمانان جزیره خدمات ارائه کند.
وی ادامه داد: در این بازارچه پرتقال، سیب زرد، خیار سبز و سیب قرمز هر کیلو 250 هزار ریال، موز خارجی 750 هزار ریال، توت فرنگی بیرجند 800 هزار ریال وموز خارجی 750 هزار ریال را عرضه می‌شود.
به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، هندوانه با قیمت هر کیلو گرم 100 هزار ریال، کاهو 140، فلفل دلمه 300 هزار ریال، کلم 80 هزار، سیب زمینی 120، پیاز 160 و کدو درجه یک هم 150 هزار ریال بفروش می‌رسد.
جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس این روزها پذیرای انبوه میهمان از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که به این جزیره جهانی سفر کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا