اقتصادی

حذف عوارض اتوبوس های محور قشم به شلمچه در ایام اربعین حسینی

معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از حذف عوارض ورودی اتوبوس های مسیر قشم به شلمچه و بالعکس در ایام مرتبط با اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این خبر، اظهار داشت: این اقدام به جهت تشویق رانندگان این مسیر با هدف خدمات رسانی بهتر به زائران کربلای معلی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: با عنایت به اینکه تعداد زیادی از زائران مراسم اربعین، هر ساله با استفاده از اتوبوس های مسافری به شهرهای مرزی عظیمت می کنند، موضوع حذف عوارض ورودی اتوبوس های مسیر قشم به شلمچه و بالعکس صرفاً در ایام منتهی به اربعین حسینی، پیش بینی و اجرایی می شود.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طبق هماهنگی های انجام گرفته این اقدام عام المنفعه با هدف خدمات رسانی و تسهیل شرایط برای حضور علاقه مندان اهل بیت و امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی به ساکنان جزیره قشم برنامه ریزی شده است.
براساس این گزارش، اربعین حسینی چهلمین روز پس از شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورای سال ۶۱ هجری قمری که با ۲۰ ماه صفر مصادف است و چندین سال است که برگزاری راهپیمایی اربعین به گردهمایی بزرگ شیعیان جهان تبدیل شده و هر ساله میلیون ها زائر از سراسر جهان و به ویژه مردم ایران اسلامی از نقاط مختلف در این مراسم شرکت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا