حوادث

دستبند پلیس بردستان سارق طلاجات منزل در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگيری یک سارق طلاجات منزل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ “مهراب کاظمی ” در تسریح اين خبر گفت: در پی اعلام يک مورد گزارش وقوع سرقت طلاجات ازیک منزل و متواری شدن سارق یا سارقان ، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که سارق با اطلاع از عدم حضور شاکی در منزل، اقدام به سرقت 400 گرم طلاجات به ارزش 10 میلیارد ریال کرده و از محل متواری شده است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: با بررسي های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات ميدانی سرانجام در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت ، سارق شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد .

فرمانده انتظامی شهرستان قشم خاطر نشان کرد : متهم در بازجوئي های بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه و محل اختفاء وی ، طلاجات سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل گردید .

سرهنگ کاظمی با بیان این که سارق دستگیر شده با تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرارمناسب روانه زندان شد ، افزود: مخلان نظم و امنيت، سارقین و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنيت و اموال آحاد مردم وارد کنند بدانند، پليس قاطعانه با آنها برخورد می کند ودر این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا