گردشگری

کمک صنعت گردشگری برای بهبود اقتصاد جزیره و تکمیل زیرساخت ها

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چرخه اقتصادی صنعت گردشگری قشم باید تکمیل شده و نقش خود را در تکمیل زیرساخت ها و بهبود سطح کیفیت زندگی ساکنان جزیره نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی در دیدار با اعضای جامعه هتلداران جزیره قشم، اظهار کرد: متاسفانه در حوزه زیرساخت های جزیره و زیرساخت های صنعت و خدمات گردشگری، جزیره قشم با انباشتی از مطالبات سال های گذشته مواجه است.
وی ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم ظرفیت تولید آب در شهر قشم معادل 18 هزار مترمکعب در روز بود که این میزان تا پایان سال جاری به 28 هزار مترکعب در روز خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برنامه ریزی های بسیار خوبی در راستای اجرای طرح هوشمندسازی شبکه توزیع آب در شهر قشم انجام شده است که با اجرای آن نقاط اتلاف در شبکه توزیع آب به حداقل می رسد.
به گفته پیغامی؛ افزایش ناگهانی جمعیت در فصول گردشگر پذیری جزیره قشم قطعا با کمبودها و مشکلاتی مواجه می کند، اما برای حل مشکلات در حوزه های آب، نان، حمل و نقل، بهداشت و سلامت، سوخت و سایر بخش ها برنامه ریزی های خوبی گرفته که نیاز به همراهی سایر نهادها و پیگیری از سایر بخش ها نیز هستیم.
وی اضافه کرد: تا نقطه مطلوب صنعت گردشگری در جزیره قشم فاصله زیادی وجود دارد و برای فصل های غیرگردشگری این منطقه نیز باید برنامه ریزی هایی صورت بگیرد تا شاهد حضور گردشگران در تمامی فصول سال باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه ها و رویدادهای مختلف در سطوح ملی و بین المللی در حوزه های فرهنگی و اقتصادی می تواند بستر مناسب برای حضور گردشگران در فصول مختلف را فراهم کند.
بنابر این گزارش دیدار عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای جامعه هتلداران جزیره قشم، با حضور منصور عظیم زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا