ورزشی

تیم دوومیدانی دختران دانش آموز نگین خلیج فارس در جایگاه سوم مسابقات استانی قرار گرفت

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: تیم دوومیدانی دختران دانش آموز نگین خلیج فارس با نیازهای ویژه (استثنایی) در جایگاه سوم مسابقات استانی قرار گرفت.  

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حسین رنجبر گلشواری افزود: تیم دوومیدانی دانش آموزان دختر (استثنایی) بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس در بین هفت تیم از شهرستان های بندرخمیر، بندرلنگه، قشم، میناب، بستک و ناحیه یک و ۲ بندرعباس موفق به کسب مقام سوم شد.

وی بیان داشت: در این دوره از مسابقات در رشته دو ۴۰۰ متر حاجی آباد و بندر خمیر رتبه اول و دوم را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش قشم یادآور شد: تیم دومیدانی دختران قشم توانست به همت مربی و سرپرست تیم سکینه رسوک و سیده زهرا حسینی کاپ مقام سومی را برای جزیره قشم به ارمغان آورند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: این تیم برای نخستین بار با همت محبوبه محمدی سربارانی موفق به کسب این مقام در استان هرمزگان شده است.

وی گفت: این مسابقات با حضور ۵۰ دانش آموز دختر با نیازهای ویژه (استثنایی) و هفت تیم در رشته های دو میدانی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر، پرش طول و پرتاب وزنه روزهای (۲۴ و ۲۵ دیماه) در شهر بندرعباس برگزار شد که محبوبه محمدی، عایشه پرگرد و معصومه بازماندگان با نیازهای ویژه به همراه سرپرست و مربی اعزامی در قالب یک تیم در رشته دوومیدانی از ۲ مدرسه استثنایی متوسطه اول و دوم «طلوع» و «فروزان» نگین خلیج فارس در این دوره از مسابقات استانی به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش قشم ادامه داد: این تیم دانش آموزی دختران با نیازهای ویژه از پایه های هفتم، هشتم و یازدهم مدارس استثنایی شهر قشم در این مسابقات حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا