آخرین خبرها

لارک بر بام مسابقات فوتسال جزایر منطقه آزاد قشم ایستاد

جزیره لارک به مقام اول مسابقات فوتسال جام جزایر منطقه آزاد قشم که بین تیم های چهار جزیره برگزار شد، دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از نسل برنا، سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این مطلب گفت: تیم های جزیره قشم( بخش شهاب) و جزیره هرمز نیز در رده های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.
جلیل حق گویان با بیان اینکه این مسابقات بین چهار تیم از جزایر منطقه آزاد قشم شامل قشم(بخش شهاب)، هرمز، لارک و هنگام به مدت دو روز درجزیره هنگام برگزار شد، افزود:  در بازی اول دو تیم لارک و هرمز با هم روبرو شدند که تیم لارک موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.
به گفته وی در بازی دوم نیز تیم های جزیره قشم (بخش شهاب) و جزیره هنگام مقابل هم قرار گرفتند که تیم قشم (بخش شهاب) با نتیجه ۱۰ بر ۱ موفق شد هنگام را شکست دهد و  فینالیست شود.  
حق گویان تصریح کرد: در دو بازی فینال و رده بندی نیز تیم های لارک و هرمز با شکست دادن حریفان خود به مقام اول و سوم این مسابقات دست یافتند.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام رده بندی نهایی این مسابقات گفت: تیم های جزیره لارک،  جزیره قشم(بخش شهاب) و جزیره هرمز به ترتیب به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند و به تیم جزیره هنگام نیز جام اخلاق این دوره از مسابقات تعلق گرفت.
گفتنی است از سوی مسئولان برگزارکننده این مسابقات که روزهای نهم و دهم آبان ماه جاری برگزار شد، زین الدین عطری از تیم لارک به عنوان بهترین بازیکن و صهیب شریفی از تیم قشم (بخش شهاب) به عنوان اقای گل این دوره از مسابقات معرفی شدند و در حاشیه برگزاری این مسابقات نیز، یک دوره مسابقه تفریحی ورزشی ماهیگیری (اقایان و بانوان) با حضور ۲۵نفر و طناب کشی اقایان هم برگزار و به نفرات و گروه های برتر جوایزی اهداء شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا