آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده در نشست مشترک مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

تدوین پروتکل های بهداشتی استاندارد بازگشایی مجتمع های تجاری قشم

بررسی راهکارهای استاندارد باهدف تدوین دستورالعمل های بهداشتی جهت بازگشایی مجتمع های تجاری با بالاترین ضریب ایمنی سلامت افراد در منطقه آزاد قشم موضوع این نشست بود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه  که با حضور مدیرامور درگهان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، جمعی از کارشناسان بهداشت محیط و سلامت و مدیران مجتمع های تجاری شهر درگهان برگزار شد، وضعیت بهداشتی مجتمع های تجاری از نظر تهویه هوا، نحوه ترددها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
تدوین استانداردهای مورد نیاز جهت بازگشایی مجتمع های تجاری و بازارها در شرایط  گذر از بحران بیماری کووید ۱۹ به منظور کنترل بیشتر بر شیوع بیماری و بالا بردن ضریب سلامت فروشندگان و مشتریان هدف اصلی این نشست بود.
توصیه های لازم جهت رعایت فاصله استاندارد، تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و دستکش توسط فروشندگان و مواردی از این دست در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت که پس از جمع بندی به ستاد مبازره با کرونای شهرستان قشم ارایه خواهد شد.
گفتنی است، از زمان شیوع کروناویروس در بهمن ماه ۹۸، بازاریان و صاحبان کسب شهرهای درگهان و قشم به صورت خودجوش و با هدف کمک به مدیریت بحران این بیماری، اقدام به تعطیلی مجتمع های تجاری و مغازه های خود کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا