آخرین خبرها

معرفی داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم

مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: سه تن از چهره‌های شاخص رسانه‌ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم انتخاب شده و داوری آثار از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، محمدامین ذاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام مهلت ارسال آثار، «عبدالعلی پوراشرف»، «علیرضا خورشیدزاده» و «خلیل تنیده» از چهره‌های پیشکسوت و مطرح رسانه‌ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان انتخاب شدند.
وی افزود: بیش از 150 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که از امروز آغاز بررسی آغاز خواهد شد و آیین اختتامیه با معرفی نفرات و رسانه‌های برگزیده، تیتر برتر و اثر فاخر جشنواره همزمان با ایام الله دهه فجر در جزیره قشم برگزار می‌شود.
ذاکری ادامه داد: آثار به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که در بخش کمی میزان محتوای تولید شده در بازه زمانی جشنواره و تعداد بازنشر آن در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی ملاک خواهد بود.
وی اضافه کرد: در بخش ارزیابی کیفیت نیز هیئت داوران با بررسی آثار از صفر تا 100 امتیاز برای هر اثر در نظر خواهند گرفت که مجموع امتیاز بخش کمی و کیفی، نفرات برتر جشنواره را تعیین می‌کند.
گفتنی است، نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان از هشتم دیماه آغاز که مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال اصحاب رسانه یک مرحله تا 30 دیماه تمدید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا