عمرانی

جاده ساحل جنوبی قشم پروژه ای مردمی است

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مدیران موسسه قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار و با حضور مشاور کارفرمای پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی قشم گفت: جاده ساحل جنوبی قشم پروژه ای مردمی و نیازمند سرعت بخشی در اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سیدمحمد قدسی در نشست مشترک با پیمانکار پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی قشم ضمن تاکید بر تسریع پروژه پیش گفت، افزود: می بایست امسال حداقل ۱۲ کیلومتر اول مسیر به بهره برداری رسسده و در اختیار قشموندان و گردشگران قرار گیرد.

وی خواستار ارائه برنامه زمان بندی نهایی از سوی پیمانکار این پروژه شد و ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم برای تامین مالی این پروژه مردمی هیچ گونه مشکلی ندارد و آماده عمل به تعهدات خود می باشد.

قدسی با اشاره به لزوم افزایش تجهیزات کارگاهی و ماشین آلات موجود گفت: پیش بینی ما برای اتمام جاده ساحل جنوبی به عنوان یکی از کلیدی ترین راه های ارتباطی شرق به غرب جزیره، پایان سال 1404 است و انتظار می رود پیمانکار و مشاور براساس زمان بندی مطرح شده به تعهدات خود عمل کنند..

گفتنی است، پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی قشم با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار قرار است شرق جزیره را به غرب متصل کرده و دسترسی به جاذبه های گردشگری موجود در این مسیر را برای گردشگران تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا