اقتصادیایران دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم برگزار می کند؛

کارگاه یک روزه “آموزش حرفه ای بیمه های عمر”

دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم به منظور بالا بردن مهارت های حرفه ای فروش در بیمه های عمر برای مدیران، نمایندگان و شبکه فروش بیمه در جزیره قشم و شهر بندرعباس، کارگاه یک روزهای با عنوان "آموزش حرفه ای بیمه های عمر" برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم با هدف تقویت مهارت های فروش نوین بیمه های عمر و زندگی در نمایندگان و در نتیجه فراهم شدن امکان افزایش جذب پرتفوی سهم بازار در این رشته در جزیره قشم و شهر بندرعباس برای شرکت های بیمه ای اقدام به برگزاری این کارگاه نموده است.

سرفصل های آموزشی در این کارگاه یک روزه شامل، آموزش حرفه ای فروش  بیمه های عمر به روش های نوین از جمله فروش کانتری، زبان بدن در جلسات فروش و کاری، نحوه تشکیل تیم فروش و روانشناسی در فروش است.

ایده پردازی و خلاقیت در فروش بیمه عمر، پاسخ به اعتراضات مشتریان و مدیریت مشتریان عصبانی و معترض بخش دیگری از سرفصل های ارائه شده در این دوره می باشد.

مدرس این دوره، سعید کیان مشاور حقوق بیمه و مدرس حوزه کسب و کار با سابقه مشاوره  بیمه ای به شرکت های نفتی، خودروسازی و شهرک های صنعتی استان تهران است.

گفتنی است، کارگاه یک روزه “آموزش حرفه ای بیمه های عمر”  روز دوشنبه مورخ ۵ آذر ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۰ شب در محل دانشگاه پیام نور واحد بین الملل قشم و در شهر بندرعباس روز سه شنبه مورخ ۶ آذر ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۰ شب در … برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد پژوهش دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم  و شماره های ۸-۰۷۶۳۵۳۴۴۰۸۱ تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا