آخرین خبرهااجتماعی

۱۲۰۰ دانش آموز در پایگاه های اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت کردند

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش قشم گفت: ۱۲۰۰دانش آموز قشمی در دو ماه گذشته با ثبت نام در پایگاه های اوقات فراغت این مدیریت از برنامه های ویژه تابستان بهره مند شدند.

 

احسان دلیری روز شنبه در گفتگو با پایگاه خبری ساحل قشم افزود: این تعداد دانش آموز در ۱۲ پایگاه اوقات فراغت در رشته های قرآنی، فرهنگی و ورزشی آموزش های لازم را کسب کردند.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش قشم، رضایت خاطر،کشف استعدادهای درونی و افزایش خلاقیت را مهم ترین شاخص های مورد توجه در برنامه ریزی اوقات فراغت این مدیریت عنوان کرد.

او با تاکید بر اینکه رشد صحیح شخصیت کودکان و نوجوانان با اتخاذ معیارهای درست گذران اوقات فراغت شکل می‌گیرد، اضافه کرد: با انجام فعالیت صحیح برای گذراندن اوقات فراغت حس کنجکاوی کودک و نوجوانان تقویت می شود که این مهم را می توان پیش زمینه جلب همکاری آنان برای تضمین اثربخشی یک برنامه قوی و هدفمند در حوزه اوقات فراغت دانست.

دلیری خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های اوقات فراغت مدیریت آموزش و پرورش، نهادهای همچون، بسیج سپاه، اداره تربیت بدنی و سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مهد ورزش قشم همکاری و مشارکت داشتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش قشم همچنین از اجرای دور دوم برنامه های ویژه اوقات فراغت در دو ماه باقیمانده تعطیلات تابستانی خبر داد.

احسان دلیری اظهار داشت: پایگاه های اوقات فراغت آموزش و پرورش در شهرهای قشم و درگهان و روستاهای هلر، کووه ای، رمچاه، گیاه دان و …تا پایان تعطیلات پذیرای دانش آموزان خواهند بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا