اخبار بانوانایران در همزمانی با ایام الله دهه فجر انجام گرفت؛

دیدار جمعی از بانوان فرهیخته قشم با امام جمعه شهرستان

جمعی از بانوان فرهیخته، هنرمند و کارآفرین قشم به مناسبت روزشمار ایام الله دهه فجر با عنوان چهل سال الگوی فاطمی، تحکیم خانواده و افتخارآفرینی زنان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در این دیدار که به همت رییس کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان قشم ترتیب داده شد، بانوان فعال جزیره در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری معرفی شده و به تشریح فعالیت های خود پرداختند.

امام جمعه شهرستان قشم نیز با بیان خیر مقدم و تقدیر از حضور بانوان افتخار آفرین قشم، بیان داشت: بانوان کشور ما دارای نقشی ارزنده و موثر در خانواده و جامعه هستند. به طوری که می توان بخش عمده ای از موفقیت های کشور در عرصه های گوناگون جهادی، پشتیبانی، تولیدی و فرهنگی را مدیون این حضور مستمر دانست.

وی با اشاره به آیات قرآنی و روایات نبوی در مورد تاثیرگذاری جهانی بانوان افزود: نقش محوری بانوان به عنوان الگویی برای خوبی ها، همانند مریم(س) و همچنین بدی ها، همانند همسر نوح(ع)، بیانگر عظمت این تاثیر بر جامعه بشری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ادامه داد: انقلاب اسلامی، فرصتی برای ظهور توانمندی های بانوان کشور بود تا در عرصه های مختلف علم و دانش، مدیریت و فرهنگ و هنر به رشد و تعالی برسند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا