اجتماعی

تقدیر از شرکت کنندگان مسابقه «حجاب زیبای من» در قشم

همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الاسلام کریمی به نمایندگی امام جمعه شهرستان قشم، از شرکت کنندگان در مسابقه حجاب زیبای من تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، کوروش قاسمی مدیرکل حراست این سازمان در آیین تقدیر از دختران شرکت کننده در مسابقه گفت: با توجه به هجمه و توطئه های سنگین دشمنان کشور و ملت ایران علیه فرهنگ ایرانی و اسلامی و نوجوانان این سرزمین در چندماه گذشته، صیانت و حفاظت از فرهنگ غنی و دیرینه ایرانی به یکی از اولویت های امروز تبدیل شده و این رویداد نیز با همین هدف برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز نوجوانان و نونهالان به ویژه دختران در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارند و خوشبختانه خانواده ها به خوبی متوجه این موضوع شده و در پاسداشت ارزش های جامعه پیش قدم هستند.

قاسمی یادآور شد: ترویج بی حجابی توطئه دشمنان برای نابودی بنیان خانواده در ایران است و مردم کشور عزیزمان هوشمندانه در برابر این تهاجم فرهنگی قد علم کرده اند.

بنابراین گزارش، بیش از 50 نفر از دختران نونهال و نوجوان جزیره زیبای قشم با ارسال نقاشی در مسابقه “حجاب زیبای من” شرکت کرده بودند و امروز طی مراسمی از این دختران تجلیل شد. پخش نماهنگ، اهدای لوح تقدیر و جوایز، نقالی و همخوانی نماهنگ “اینجا ایرانه” توسط همه شرکت کنندگان بخش هایی از این مراسم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا