عمرانی

قرارگاه خاتم الانبیا همکاری خوبی در پروژه های زیرساختی و بزرگراهی جزیره قشم دارد

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان یکی از بزرگترین پیمانکاران کشور است که در پروژه های تعریض جاده ساحل جنوبی و قطعه 4 بزرگراه خلیج فارس و سایر پروژه های زیرساختی جزیره همکاری خوبی با سازمان منطقه آزاد قشم دارد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان در جلسه با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار و شرکت مشاور کارفرمای پروژه، اظهار داشت: حرکت برای توسعه زیرساخت های جزیره قشم در چارچوب تعاملات مورد توافق طرفین، انجام می شود.
وی ادامه داد: امیدوار هستیم با تسریع روند اجرای پروژه های موجود شرایط اتصال کریدورهای حمل و نقلی جزیره قشم جهت بهبود وضعیت احداث بزرگراه و زیرساخت ها تا پایان سال جهت ارائه خدمات به ساکنان جزیره و گردشگران وضعیت بهتری پیدا کند.
سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه خواستار ادامه اجرای این پروژه ها طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی پیمانکار شد و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم برای تامین مالی این پروژه ها با توجه مزیت های اقتصادی، اجتماعی و گردشگری آنها آماده عمل به تعهدات خود است.
براساس این گزارش، قطعه 4 بزرگراه خلیج فارس(حدفاصل درگهان به بندر لافت) و پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی جزیره قشم (از شهر قشم تا فرودگاه بین المللی) به طول ۶۰ کیلومتر از مهمترین پروژه های زیرساختی جزیره است که با سرعت خوبی در حال انجام است و با تکمیل آنها سطح دسترسی و ایمنی ساکنان و گردشگران در جزیره قشم افزایش پیدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا