آخرین خبرهاایران

اختیارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزایش یافت

اختیارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با تفویض اختیار مدیریت هنری سازمان به این اداره کل در راستای یکپارچه سازی بدنه فرهنگی جزیره، افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، مرتضی شیخ زاده روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه، در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه پس از انتصاب در این سمت، اظهار داشت: دیدگاه ما یکپارچگی بدنه فرهنگی جزیره است و معتقدیم همه بخش ها مکمل یکدیگر هستند.
وی با ارایه گزارشی از عملکرد معاونت فرهنگی در یک ماهه اخیر، اضافه کرد: ادغام مدیریت امور فرهنگی سازمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای جلوگیری از موازی کاری و یکپارچه سازی در امور فرهنگی صورت گرفته و وظایف مدیریت فرهنگی سازمان به اداره کل فرهنگ و ارشاد محول گردید.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین نیروهای این بخش نیز برای کمک به روند کار، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند.
به گفته شیخ زاده از دیگر اقدامت جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ایجاد دبیرخانه مرکزی بوده که با هدف تسریع در امور و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.
گفتنی است، اختلاف نظر بین مدیر فرهنگی – هنری سازمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، مدت‌ها موجب سردرگمی مراجعه کنندگان و اهالی فرهنگ در جزیره قشم و ایجاد برخی نارضایتی ها شده بود که با این اقدام معاونت، امید است مشکلات حوزه فرهنگی و هنر جزیره رفع گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا