اجتماعیاقتصادیایران

پرواز روزانه با ماهان از قشم به تهران و مشهد مقدس / ارتقای خط پروازی جزیره با ایرباس ۳۱۰ ماهان

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری دوباره ایرلاین ماهان به صورت روزانه از تهران و مشهد مقدس به فرودگاه بین المللی قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عبدالجواد کمالی با اعلام اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه این منطقه آزاد راه های برقراری خط پروازی ماهان را با جدیت پیگیری کردند، افزود: مدیرعامل شرکت ماهان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در چندین نشست مشترک موفق به امضای این توافقنامه شدند.
وی ادامه داد: براساس این توافقنامه و همزمان با آئین های ویژه دهه مبارک فجر و جشن های چهل سالگی انقلاب، خط پروازی ماهان از تهران به جزیره قشم از ۱۹ بهمن ماه به صورت روزانه برقرار می شود.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با صدور مجوز برقراری خط پروازی روزانه این شرکت در مسیر قشم – مشهد – قشم، مسافران این جزیره هم به زودی می توانند به مقصد مشهد مقدس سفر کنند و مسافران مشهد هم از این شهر مذهبی برای تماشای ظرفیت های بی نظیر گردشگری قشم به این جزیره زیبا در جنوب کشور سفر نمایند.
وی یادآور شد: انتخاب هواپیمای ایرباس ۳۱۰ شرکت ماهان با ظرفیت ۲۰۰ مسافر در مسیر تهران به قشم و مشهد به این جزیره، فرصتی برای ارتقای سفر گردشگران به این منطقه آزاد می باشد.
کمالی اظهارامیدواری کرد برای برقراری پرواز بین قشم با استان هایی همچون ساری، رشت و تبریز هم از ایرلاین شرکت ماهان استفاده کنیم.
بنا به این گزارش، هم اینک علاقمندان به گردشگری جزیره قشم با ایرلاین قشم ایر از شهر های تهران، اصفهان، مشهد، کرمانشاه و یک خط پروازی خارجی از دُبی به این منطقه سفر می کنند، شرکت ایران ایر هم گردشگران را از تهران، شیراز و کرمان و شرکت آسمان از تهران و شیراز، ایرلاین زاگرس از تهران و مشهد، شرکت تابان از تهران، مشهد و اصفهان و ایرلاین معراج هم گردشگران را از تهران به این مطنقه آزاد در جنوب کشور منتقل می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا