آخرین خبرهااجتماعی

همت بلند همتی در خدمت به مردم

هجدهم خردادماه امسال فضای مجازی استان، اتفاقی جالب توجه را به نظاره نشست که موجی از تایید و تحسین را برانگیخته و بر همت بلند همتی در راستای جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاران اذعان داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، هجدهم خردادماه امسال فضای مجازی استان، اتفاقی جالب توجه را به نظاره نشست که می توان آن را به عنوان الگویی شایسته برای مسئولینی که تنها شأن خود را خدمتگزاری به مردم می دانند معرفی کرد و در صورت تقید به آن قطعا سرفصل نوینی در تاریخ فضای مجازی، خدمتگزاری و پاسخگویی مسئولین در استان هرمزگان آغاز خواهد شد.

شرح واقعه از این قرار است که در یکی از گروه های موجود در بستر فضای مجازی متشکل از مردم، مسئولین و اصحاب رسانه استان – که نمونه‌های آن به وفور یافت می‌شود- عملکرد برخی از مسئولین در حوزه سرمایه گذاری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

هرچند کم نیست انتقادات منصفانه و به‌جایی که هر روزه در حضور مسئولین مربوطه مطرح می‌شود و پس از مطالعه دقیق، با سکوتی عمیق به آن واکنش نشان می دهند تا زمانی که با بازخورد ناخوشایندی از انتقادات در رسانه‌های مختلف از پایگاه های خبری گرفته تا خبرگزاری و روزنامه‌ها روبه رو شوند، که این بار سیل عظیمی از تهدید، تطمیع و اقسام عجیب الخلقه‌ای از فشارها را در پس لبخندها بر منتقدین روانه می دارند.

اما آنچه واقعه اخیر را متمایز نمود، عملکرد استاندار هرمزگان و واکنش مسئولانه و منطقی ایشان در فضای مجازی به نقد مطرح شده بود. اقدامی که موجی از تایید و تحسین را برانگیخته و بر همت بلند همتی در راستای جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاران اذعان داشت.
عزم جزم نماینده عالی دولت تدبیر و امید در هرمزگان برای رساندن استان به جایگاه واقعی‌اش، موج نشاط و شادمانی را در دل مردم دریادل این خطه روان داشت.

بهره گیری از هر فرصتی برای خدمتگزاری و پاسخگویی به افکار و مطالبات مردمی همان روحیه ای است که می بایست تمام مسئولین در خود نهادینه نمایند تا در آینده ای نزدیک، هرمزگان نه تنها محروم نباشد، بلکه پیشتاز محرومیت زدایی از سایر نقاط میهن شود.
بی شک تاسی به چنین روحیه ای، علاوه بر تزریق امید در جامعه، همدلی مردم و مسئولین را تقویت و سرعت پیمودن مسیر تعالی استان را دو چندان خواهد کرد.

جهت اطلاع از سرانجام موضوع تماسی با سرمایه‌گذار منتقد حاصل شد.
وی با ابراز خرسندی از اقدام استاندار گفت: در موعد مقرر با شخص استاندار دیدار و ایشان موضوع را به مسئولین مربوطه ارجاع نمود. هم اکنون امورات به سرعت در حال پیگیری است و از روند پیشرفت کار رضایت دارم؛ “همتی مرد است و هر حرفی بزند به آن عمل می کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا