اخبار مهمحوادث

آسمان شهر قشم سیاه شد/حادثه در بندر بهمن

آتش‌سوزی یک فروند لنج باری حامل کالای وارداتی در بندر بهمن سهر قشم، منحر به سیاه شدن آسمان این شهر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم” لنج چوبی باری که شب گذشته در اسکله بهمن پهلو‌گرفته بود، ساعت یک و ۱۲ دقیقه بعداز‌ظهر امروز یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ به دلایل نامعلوم دچار آتش‌سوزی شد که علیرغم تلاش نیروهای آتش‌نشان، این لنج به کلی در آتش سوخت و دود شد.

بنا به این گزارش، به محض اعلام آتش‌سوزی، نیروهای آتش‌نسانی قشم با ۸ دستگاه ماشین و مخازن آب با حضور در محل حادثه، اقدام به خاموش‌ کردن آتش کردند.

خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی به همراه نداشت و دلیل اصلی این حادثه و میزان‌ خسارت مالی آن از سوی مسئولان در دست بررسی است.

دو لنجی هم که براثر این حادثه دچار آتش سوزی شده بودند، با انجام عملیات به موقع نیروهای آتش‌نشان با خسارت حداقلی خاموش شدند.

براساس شنیده‌ها حاضران در محل حادثه، بار لنج دود شده در بندر بهمن قشم شامل مواد قابل اشتعال شامل چسب و رزین بوده است.
آتش‌سوزی امروز در بندر بهمن قشم هشداری است تا مسئولان نسبت به خرید یک فروند آتشخوار برای مهار حوادثی از این دست که متاسفانه طی سال‌های اخیر در این بندر به یک سریال حادثه‌ای تبدیل شده اقدام نمایند.

بندر بهمن قشم یکی از بنادر مهم واردات کالاهای تجاری استان هرمزگان است که در طول سال بخشی از کالاهای مورد نیاز کشور از طریق لنج‌های باری توسط تجار و بازرگانان از کشورهای همجوار به ویژه امارات و عمان وارد این بندر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا