ایران

نگارخانه اردیبهشت قشم افتتاح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از افتتاح نگارخانه اردیبهشت قشم در محل کانون هنر این شهر با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری در آیین افتتاح این نگارخانه، بیان کرد: نگارخانه اردیبهشت با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در ۲۱۰متر مربع احداث شده و ظرفیت نمایش ۱۰۰ تابلو و ۳۰ اثر حجمی را دارا می باشد.
وی افزود: این نگارخانه، نخستین نگارخانه تخصصی و استاندارد جزیره قشم و یکی از وسیع ترین و زیباترین  نمونه ها در نوع خود، در جنوب شرق کشور محسوب می شود که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به نیاز جزیره به وجود چنین مرکزی عنوان کرد: نگارخانه ها در هر شهری مرکز نمایش آثار هنری و مکانی برای عرضه توانمندی های هنرمندان آن شهر می باشد .
گفتنی است، نگارخانه اردیبهشت قشم با حضور حمیدرضا مومنی ریس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و تنی چند از مدیران این سازمان، شامگاه سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در محل کانون هنر این شهر افتتاح شد.
نگارخانه اردیبهشت قشم، از تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷،  آماده نمایش آثار تمامی هنرمندان جزیره می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا