اخبار مهمسلامت

دسترسی سریع و ارزان قشموندان به خدمات پزشکی/ ارائه خدمات رایگان به روستاییان جزیره

سرپرست مدیریت هوش مصنوعی و هوشمندسازی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امکان دسترسی سریع و ارزان ساکنین منطقه آزاد قشم به بیش از 2500 پزشک و روان‌شناس با تخصص‌های مختلف به صورت آنلاین فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، احسان عبدل زاده با اعلام این خبر بیان داشت: با همکاری سازمان و شرکت نوین فناوران همراه ساینا با نام تجاری دکترساینا، ساکنان جزیره قشم می‌توانند به صورت «رایگان» و یا با تخفیف، از خدمات دکترساینا استفاده کنند.
وی ادامه داد: ساکنان جزیره قشم از امروز می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرهای دیگر، فقط با اتصال به اینترنت با بهترین متخصصان کلان‌شهرهای مختلف مثل؛ شیراز، تهران، یزد و … در ارتباط باشند و خدمات پزشکی دریافت کنند.
سرپرست مدیریت هوش مصنوعی و هوشمندسازی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در این طرح دسترسی به پزشکان برای روستانشینان و همچنین اقشار تحت پوشش سازمانهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی رایگان می باشد و برای برخی دیگر از افراد که متعاقبا اعلام خواهد شد دسترسی با تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است.
به گفته عبدل زاده، از آنجایی‌که خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود، دسترسی به این خدمات از هر نقطه جزیره یا حتی روی کشتی (به شرط اتصال به اینترنت) و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.
بنابراین گزارش، تمامی ساکنین جزیره قشم شامل ساکنین روستاها می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند تا به خدمات فوری و رایگان پزشکی دسترسی پیدا کنند.
https://www.drsaina.com/landings/qeshm-landing-v2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا