اخبار مهم معاون فرماندار قشم:

افزایش نرخ نان مصوبه استانی است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قشم گفت: افزایش قیمت نان بر اساس مصوبه شورای آرد و نان استان هرمزگان در بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته به نصف نانوایی‌ها اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، فاروق رحیمی افزود: تاریخ اجرای این مصوبه چهارم فروردین امسال تعیین شده بود که با تاخیر چهار روزه در سطح شهرستان قشم ابلاغ شد.

وی در ادامه به صف‌های ایجاد شده در نانوایی‌ها طی چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش بیش از چهار برابری جمعیت شهرستان، وقوع این مسایل گریزناپذیر است.

معاون فرماندار قشم تصریح کرد: زیرساخت‌ها و تعداد نانوایی‌های قشم مشخص است و نمی‌توان برای یک بازه موقت زمانی، نانوایی ایجاد کرد.

رحیمی افزود: هیچگونه کمبود آردی در قشم وجود نداشته و همه نانوایی‌ها در حال فعالیت بودند و نان نیز عرضه شده است، اما ایجاد صف امر عادی است.

وی اضافه کرد: در بازدید میدانی نیز مشخص شد بسیاری از مسافران نان تهیه شده از پیش را نمی‌پذیرند و تقاضای نان گرم دارند که این مساله نیز بر روند توزیع نان تاثیرگذار است

مساله کمبود آرد در قشم یک شیطنت بود

معاون فرماندار قشم توضیح داد: مساله کمبود آرد بر اساس یک شیطنت رسانه‌ای در قشم مطرح شد، وگرنه طبق سهمیه آرد شهرستان مشخص است و سهمیه ای نیز برای جمعیت شناور در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت : چند نانوایی به صورت شبانه‌روزی در حال پخت نان هستند و ساعات کاری سایر نانوایی‌ها نیز به آن‌ها ابلاغ شده است.

رحیمی افزود: البته برنامه‌هایی برای ورود سریع‌تر کامیون‌های حامل ارزاق و کالاهای اساسی مردم تدوین شده بود که به دلیل ازدحام زیاد اجرای آن ممکن نشد.

فرماندار قشم امروز یکشنبه طی نامه‌ای نرخ جدید نان را ابلاغ کرد. بر این اساس نرخ نان لواش ماشینی با ۵۰ درصد افزایش به سه هزار ریال و نان لواش یارانه‌ای با ۳۳ درصد افزایش به چهار هزار ریال رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا