آموزشی

برگزاری دوره آموزشی نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) تشکیلات نفت و انرژی

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: دوره آموزشی نگهداری وتعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) تشکیلات نفت و انرژی با همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت ایکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مازیار اسمنی با اعلام این مطلب بیان داشت: برگزاری این دوره آموزشی در راستای اجرایی ساختن تفاهم نامه همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت ایکو انجام شد و هرماه یک دوره تخصصی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دوره آموزشی نگهداری وتعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) تشکیلات نفت و انرژی یکی از دوره های تخصصی است که با استقبال 60 نفر کارفرمایان، کارشناسان، صنعتگران و علاقمندان برگزار شد و در به افرادی که موفق به کسب نمره لازم در آزمون شوند گواهی نامه معتبر دوزبانه اعطا می شود.

لازم به ذکر است، طبق تفاهم نامه همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت ایکو، دوره های تخصصی با آموزش مهارت‌ های لازم در هفت سر فصل شامل؛ نظام‌ مندسازی فعالیت‌ های نگهداری و تعمیرات، آشنایی با مدیریت نگهداشت، آنالیز علل ریشه‌ ای، نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان، آشنایی با مبانی راه پیش از راه‌ اندازی و راه‌ اندازی پروژه‌ های صنایع انرژی، آشنایی با مبانی انتقال فناوری و آشنایی با مبانی مدیریت دانش و فرآیندهای آن، توان تخصصی سرمایه‌ های انسانی جزیره را افزایش می‌ دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا