ایران

عیدی رنگی رنگی


طبیعت، آسمان و زمین در حال نو شدنند و سال نیز از این نو شدن تبعیت می کند.
خانواده ها مشغول نو کردن وسایل زندگی و یا شست و شویی در حد نو کردن.
و شهرها نیز به همت مسئولین، در حال نو شدن. از رنگ کردن جدول ها تا کاشت گل ها و گیاهان.
و در این میان، قشم نو شدنی ویژه دارد. اینجا، در جنوبی ترین نقطه کشور، جزیره ای گردشگر پذیر در انتظار میزبانیست.
در سال های اخیر، احداث کمپ پارک ها، رسیدگی به فضای شهری، نوسازی و زیبا سازی آن، رنگ کردن جدول ها و اصلاح آسفالت جاده ها به منظور آمادگی و پذیرایی از گردشگران و مهمانان نوروزی به صورت چشمگیری در حال انجام بوده است. اما امسال آمار جدیدی به این لیست فعال اضافه شده، پاکسازی سواحل روستایی در طرحی به نام “روستای من” ، آسفالت کوچه ها و معابر شهری و خبری که برای کودکان یک عیدی دلچسب محسوب می شود، اصلاح و مرمت وسایل بازی در سطح پارک های شهر.
امسال عیدی های سازمان به ساکنین و گردشگران در رنگ های مختلف بوده و حتی کودکان را بی نصیب نگذاشته است.
با ازدحام کاری که همیشه نزدیک به عید برای نیروهای عمرانی و خدماتی وجود دارد، توجه به فضای بازی کودکان، نوسازی و مرمت وسایل و افزایش این نوع فضاها، بسی جای تقدیر و تشکر دارد.
وقتی شادی مادرانی را می بینی که از نگرانی شان به دلیل احتمال آسیب به کودکان در هنگام بازی با وسایل فرسوده، کم شده، خوش حالی مادرانی که جای بیشتر و متنوع تری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان خود دارند و از همه مهم تر، لذت کودکانی که از رنگ های زیبای این عیدی ذوق می کنند و با هیجان مشغول بازی هستند، به این نتیجه می رسی که تلاش سازمان منطقه آزاد قشم برای جلب رضایت ساکنین، گردشگران و داشتن جزیره ای درخور یک میزبانی ایرانی، به بار نشسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا