دسته‌بندی نشده

راهیابی 4 فیلم هنرمند ایرانی به جشنواره بین المللی کانادا

چهار فیلم کوتاه ساخته اصغر بشارتی به جشنواره بین المللی محیط زیستی کشور کانادا راه یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم فیلم های چل، قرمز کوچک و آبی بزرگ، مرگ در بعد از ظهر و جلبیل به صورت هم زمان به The Human Environment Care Film Festival راه یافته است.
این فیلم های کوتاه ساخته اصغر بشارتی، با موضوعاتی در مورد احترام به طبیعت و حفاظت از محیط زیست است که تاکنون در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی صاحب عناوین مختلف شده و نام پرآوازه این عکاس و فیلم ساز مطرح کشور را پرآوازه تر ساخته است.
اصغر بشارتی که کار هنری خود را در زمینه عکاسی از سال 1386 آغاز کرده، با عکاسی از مناظر بکر طبیعی جزیره قشم اکنون تبدیل به یک برند هنری برای کشور و البته سفیری برای معرفی ظرفیت های گردشگری قشم شده است.
وی کار خود را با عکاسی از دنیای زیرآب توسعه داد و به مرور به وادی فیلم های کوتاه محیط زیستی روی آورد که حاصل آن، ساخت ؟ فیلم کوتاه تاکنون است.
گفتنی است، این هنرمند قشمی یک مدال بهترین تصویر بردار جهانی وچهار مدال کارگردانی بین المللی، ۶ جایزه ملی فیلم و بیش از ٧٠ جایزه بین المللی و ملی عکاسی در کارنامه خود دارد.
یادآور می شود، جشنواره The Human Environment Care Film Festival نخستین رویداد فرهنگی در کانادا است که منحصراً به اکتشاف، حفاظت از محیط زیست، انسان و مسائل حقوق بشراز طریق فیلم های هنری و خلاقانه می پردازد.این جشنواره از تاریخ September 22 – 26, 2021 در شهر انتاریو در کشور کانادا برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا