آخرین خبرها عضو شورای شهرجزیره:

واگذاری سوله برگ سبز به شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم خلاف قانون بود

عضو شورای شهر قشم گفت: واگذاری سوله برگ سبز توسط سازمان منطقه آزاد قشم به شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم خلاف قانون بود و برگشت خورد، اما هنوز به مجموعه شورای شهر و شهرداری برگردانده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، محمدرضا اسلامی دوشنبه شب در نشسته علنی شورای شهر قشم افزود: شکایت این شورا برای بازپس‌گیری این زمین همچنان در دادگاه مفتوح است و روند خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: روند این پرونده توسط بخش حقوقی شهرداری تا صدور رای نهایی پیگیری می‌شود.

عضو شورای شهر قشم تصریح کرد: البته با توجه به تفاهم‌نامه‌ها و ارتباط مناسبی که بین این نهاد و سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته، درصدد هستیم مسایل با تعامل حل و فصل شود.

رییس شورای قشم نیز در این‌باره گفت: نباید برای چنین مسایلی حساسیت داشت و بیشتر باید اجازه داد تا در مسیر تفاهم و تعامل مسایل و مشکلات حل شود.

حبیب بازماندگان افزود: البته اگر در این مکان پلاتو و یا هر مکانی که عام‌المنفعه احداث شود، شورای شهر از آن استقبال می‌کند.

عضو دیگر شورای شهر نیز  گفت: دایره حقوقی شهرداری فعالیت خود را در این زمینه انجام می‌دهد که در نتیجه این فعالیت‌ها و تا کنون ۲ ملک شهرداری از جمله غرفه مجتمع سیمرغ احیا شد.

احمد شب‌تاریانی افزود: همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از چک‌های بلاوصول تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: افراد مجربی از اداراه‌های دارایی، حسابرسی و سازمان منطقه آزاد قشم با بخش حقوقی همکاری می‌کنند که به نتایج فوق از آثار فعالیت این گروه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا