اجتماعی

شورای آموزش و پرورش در آینده نزدیک راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به نیازهای حوزه تعلیم و علم آموزشی در جزیره قشم، شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم با هدف برنامه ریزی برای رفع کمبودهای موجود در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، عادل پیغامی در آیین بزرگداشت مقام معلم شهرستان، اظهار داشت: افراد در هر جایگاه و رتبه ای که قرار بگیرند، بیش از همه مدیون آموزش های معلمان در دوره های مختلف هستند و یاد و خاطرات آموزگاران همواره در اذهان زنده می ماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در طول سال های مختلف، بارها درباره اهمیت علم و معلم صحبت کرده اند و ما باید در مقام عمل برای اجرایی شدن این صحبت ها تلاش کنیم.
امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه گفت: مراقبت از اصول و آموزه های انقلاب اسلامی مردم ایران، عملی بود که افرادی مانند معلم شهید مرتضی مطهری از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی آن را انجام دادند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی با بیان اینکه مدارس، پایگاه فیزیکی تحصیل و کسب علم هستند، ادامه داد: ساخت مدارس و افزایش سرانه آموزشی وظیفه ذاتی دولت است و وزارت آموزش و پرورش است و خیرین در این حوزه به کمک آمده اند.
وی اضافه کرد: وجود مدارس تخریبی و کهنه شایسته جزیره قشم نیست و سازمان منطقه آزاد قشم، خیرین و تمامی دستگاه های مسئول در این حوزه باید برای رفع کمبودهای آموزشی و بهبود فضاهای آموزشی جزیره تلاش کنند.
حسین رنجبر، رییس اداره آموزش و پرورش قشم نیز در این جلسه بیان کرد: به علت کمبود فضای آموزشی در قشم شاهد تراکم محصلین در کلاس های درس هستیم که این موضوع در آموزش پذیری دانش آموزان و همچبن توان معلمان تاثیرگذار خواهد بود.
براساس این گزارش، در این مراسم از 57 نفر از معلمان نمونه، بازنشستگان و معلمان جانباز و ایثارگر شهرستان قشم تجلیل شد.
گفتنی است، آیین بزرگداشت مقام معلم شهرستان قشم با حضور عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مسئولان قضایی، نظامی و اجرایی شهرستان قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا