اخبار مهم پاسخ تلویحی امام جمعه قشم به رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان

استاندار جدید هرمزگان در رفع محرومیت عزم جدی دارد

استاندار جدید هرمزگان با روحیه جهادی و انقلابی برای محرومیت زدایی جدی، بستن منفذهای فساد اداری، جلوگیری از اسراف منابع مالی و استفاده حداکثری از نیروهای کارآمد بومی در این استان عزم راسخ دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مهدی دوستی در کنار نیروهای فعال و انقلابی استان هرمزگان می‌تواند برای رفع محرومیت‌ها راهگشا باشد.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار جدید هرمزگان ادامه داد: عملکرد استاندار جوان هرمزگان مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی در هرمزگان خواهد شد و برگ زرینی از خدمت در این بخش از خاک ایران رقم می‌خورد.
امام جمعه قشم با اشاره به نرخ بیکاری 18.2 درصدی استان هرمزگان تصریح کرد: ظرفیت بالای استان هرمزگان در کنار نیروهای بومی موجود در این استان می‌‎تواند اشتغال پایدار را رقم بزند که عملکرد گذشته استاندار جدید نوید آن را می‌دهد.
خدمت به مردم نیازمند اتحاد و همدلی است
حاجبی با اشاره به برخی فعالیت‌ها در فضای مجازی استان هرمزگان اظهار کرد: برای تسریع در انجام کارها و خدمت به مردم بیاید اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان ارتقا پیدا کند.
وی افزود: در این راستا با سه تن از نمایندگان مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معتمدان سیاسی دیدار و گفتگوهای سازنده‌ای انجام شده است.
امام جمعه قشم ادامه داد: در این دیدارها تاکید شد که دولت باید نظر مجمع نمایندگان و دغدغه‌‎های آنان را مورد توجه قرار دهد.
وی گفت: همه امور با اتحاد و همدلی شکل می‌گیرد که این اصل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.
حاجبی افزود: همه باید بدانند محور اتحاد همه گروه‌ها در استان شخص نماینده ولی فقیه است
وی خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی نیروهای انقلاب در هرمزگان در دولت انقلابی و مردمی رییس جمهور رییسی برگ زرینی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا