اجتماعیاخبار بانوان

تصدی پلاژ از سوی سازمان منطقه آزاد قشم محکوم به شکست است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی این مجموعه برای واگذاری ساخت پلاژ بانوان به بخش سرمایه‌گذار خصوصی و رها شدن سازمان از تصدی این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، سید محمد قدسی در نشست با فعالان حوزه رسانه قشم، اظهار داشت: در صورت ورود سرمایه‌گذار آماده واگذاری پروژه پلاژ بانوان به بخش خصوصی هستم تا سازمان منطقه آزاد را از تصدی این طرح نجات دهیم.
وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم هم به تازگی به این موضوع ورود پیدا کرده و با توجه به اینکه مصوبه واگذاری این پروژه را سال گذشته کسب کردیم، آماده انتقال آن به سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: محل احداث این پروژه باید با دقت انتخاب میشد تا در کنار مساله مناسب بودن ساحل جهت احداث پلاژ، هیچگونه دیدی هم نداشته باشد تا بانوان به راحتی و اطمینان بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
به گفته وی، تا کنون دوبار در زمینه واگذاری پلاژ بانوان به بخش خصوصی فراخوان داده‌ایم و به محض ورود سرمایه‌گذار آماده واگذاری فضای تعیین شده برای ساخت پلاژ بانوان هستیم.
قدسی تصریح کرد: سرمایه‌گذار در این پروژه کاملا مقرون به صرفه است و در طول سال مردم ساکن و انبوه میهمانان و گردشگران جزیره از فرصت ورود به دریا و شنا در منطقه کاملا مناسب استقبال خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا