اقتصادی

پیگیری تامین مالی پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس

در جلسه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، درباره شیوه های متنوع تامین مالی پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس صحبت شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی و علی فکری در این جلسه ضمن بررسی شیوه های متنوع تامین مالی، درباره ساز و کارهایی که بتواند موجب سرعت گرفتن اجرای این پروژه ملی شود، تبادل نظر کردند.
در این جلسه همچنین ابراز امیدواری شد تا موضوع تامین مالی پروژه ملی طرح جامع شبکه ارتباطی خلیج فارس که یکی از مصوبات سفرهای استانی آیت الله رییسی، رییس جمهوری است به صورت جدی پیگیری شده و در آینده نزدیک اجرایی شود.
در هفته های گذشته جلساتی میان مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای آغاز مجدد فعالیت عمرانی در بخش هایی از پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس برگزار شده و در این جلسات راهکارهای مختلفی از سوی طرفین برای پیشبرد این پروژه ملی مطرح و مقرر گردید تا این موضوع با هماهنگی و همکاری وزارتخانه های اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه با متولی‌گری سازمان منطقه آزاد قشم و پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پیگیری شود.
براساس این گزارش، پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس شامل چهار طرح پُل خلیج فارس، توسعه بندر کاوه، احداث چهار لاین بزرگراه از بندر کاوه تا سرزمین اصلی و خط راه آهن بین سرزمین اصلی و جزیره قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا