اجتماعی

مدیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی اصغر موحد، به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی در آیین معارفه این مدیریت گفت: دکتر موحد شخصیت توانمند، متعهد و متخصص در سطح ملی به حساب می آیند و نگاهی ارزشی، جهادی و حرفه ای به حیطه کاری دارند.
وی ادامه داد: اهمیت و حوزه کاری گسترده مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه بانک اطلاعاتی از تعداد افراد بیکار و شاغل در جزیره و همچنین مهارت ها و توانمندی های این افراد را ضروری می سازد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیک و بهره گیری از توان افراد متخصص برای افزایش بهره وری و سرعت عمل در انجام فرآیندهای اداری جزو رویکردهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
دکتر پیغامی تصریح کرد: اصلاح زیرساخت ها، جایگاه منابع انسانی و بازتعریف شرایط و ضوابط شغلی با هدف ارتقای جایگاه این مدیریت از دیگر مواردی است که باید در دوره جدید مدنظر قرار بگیرد.
در بخشی دیگری از این آیین علی اصغر موحد، گفت: نگاه به حوزه مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید عوض شود و برای حوزه ای مانند “رفاه” که تاکنون مغفول مانده برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت جایگاه این اداره را تغییر خواهیم داد و امیدواریم طی برنامه 3 ماه نتایج اولیه تغییر و تحول برای قشموندان محسوس باشد.
موحد تاکید کرد: تهیه و تجهیز زیرساخت‌ها، فراهم ساختن بسترهای الکترونیک و افزایش تعامل با نهادهای اجرایی و انتظامی شهرستان جزو اولویت های کاری برای ایجاد تحول در دوره جدید محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا