ورزشی

مقاومت قشم بر سکوی قهرمانی فوتسال گرامیداشت هفته دولت ایستاد

 تیم ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در بازی فینال رقابت های فوتسال جام هفته دولت یادواره شهیدان رجایی و باهنر این شهرستان مرزی در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حبیب بازماندگان قشمی اظهار داشت: رقابت های فوتسال گرامیداشت هفته دولت(ویژه کارکنان ادارات) با حضور ۸ تیم نیروی انتظامی، آبفا، دادگستری، شبکه بهداشت، برق، شهرداری قشم، ناحیه مقاومت و فرمانداری به صورت تک حذفی در این شهرستان مرزی برگزار شد که ۲ تیم شهرداری قشم و ناحیه مقاومت توانستند با عبور از سد حریفان به فینال راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با برتری ۶ بر یک مقابل شهرداری قشم در فینال این دوره از رقابت ها؛ با اقتدار و افتخار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس شورای اسلامی شهر قشم با اشاره به نقش ورزش در حفظ سلامت جسمی، روحی و روانی افراد؛ ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان دولت، ایجاد روحیه نشاط در بین کارمندان و ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در بین کارکنان را از جمله اهداف برگزاری این رقابت ها عنوان کرد.

رقابت های فوتسال گرامیداشت هفته دولت امسال به همت از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و هیات فوتبال شهرستان مرزی قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا