آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و اصول ارتباط موثر با گردشگر

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و اصول ارتباط موثر با گردشگر برای فعالان این صنعت در غرب جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سجاد اشگرف با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ویژه همکاران و همیاران ژئوپارک و فعالان حوزه گردشگری غرب جزیره به میزبانی روستای چاهوشرقی با حضور ۲۲ نفر برگزار شد.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این کارگاه ادامه داد: اخلاق حرفه ای، بررسی نقش و اهمیت توسعه، به ویژه توسعه جامعه محلی، ارائه فرمولی جهت برندسازی در صنعت گردشگری، نیروی انسانی و آموزش و کدهای رفتاری در کنار تهیه امکانات سخت افزاری مثل اماکن اقامتی و تفریحی از مباحث آموزش داده شده در این کارگاه بود.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تاکید بر اهمیت برقراری ارتباط موثر بین میزبان و میهمان در صنعت گردشگری افزود: ارتباط موفق و مؤثر مهارتی عمومی و رمز رسیدن به موفقیت و پیشرفت در جوانب مختلف زندگی است که در صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت وابسته به خدمات، نمود بیشتری دارخواهد داشت.

گفتنی است، کارگاه آموزشی فن بیان و اصول ارتباط موثر با گردشگر با همکاری دهیاری چاهو شرقی و موسسه مشق آفرینش از سوی مدیریت ژئوپارک جهانی قشم با حضور 22 همیار و همکار ژئوپارکی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا