ایران

سازمانی که شایسته تقدیر است

توجه و حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جناب آقای مهندس مومنی از مقوله توسعه فرهنگی و همراهی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، جناب آقای بنی عامریان، محیطی درخور و شایسته شهروندان اهل فرهنگ و دانش، فراهم آورد.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قشم سالهاست مشغول به کار و پذیرش کودکان و نوجوانان این شهر است و همواره تلاش داشته تا در حوزه های دینی، ادبی، فرهنگی، هنری و علوم، محتوایی قوی برای عرضه داشته باشد.
از آنجا که بالا بودن کیفیت آموزش به تنهایی نمی تواند جذابیت لازم را برای جذب کودک و نوجوان مهیا کند، این مجموعه که در مکانی قابل دسترس برای خانواده ها قرار دارد، سالهاست که درگیر فضاسازی و محوطه سازی مناسب و درخور بچه های این جزیره می باشد. محیط بیرونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل نداشتن آسفالت مناسب و عدم برخورداری از فضای مناسب برای مخاطبانش هیچگونه جذابیتی نداشته و نیازمند تغییر بود
ولی علیرغم نامه نگاری ها و پیگیری در این خصوص با نهادهای مختلف، هیچ اقدامی صورت نگرفت.
با توجه به تاکیدات مکرر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جناب آقای مهندس مومنی مبنی بر زمینه سازی و توسعه فرهنگی و حمایت های ایشان از این مقوله و با همراهی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، جناب آقای بنی عامریان که ارادت و علاقه خاصی به حوزه فرهنگ و کار کودک دارند، آسفالت سازی و کارهای زیبا سازی اطراف محوطه کانون در دی ماه سال جاری به انجام رسید و محیطی درخور و شایسته شهروندان اهل فرهنگ و دانش، مهیا گردید.
تلاش و همت ایشان قابل تقدیر و تشکر است. امیدواریم از این طریق بتوانیم از زحمات و تلاش های این بزرگواران تشکر و قدر دانی داشته باشیم.
جناب آقای حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از اقدامات و تلاش های خستگی ناپذیر جنابعالی در ارتقا سطح جزیره سپاسگزاریم.
جناب آقای سعید بنی عامریان، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آراد قشم، از طرف بچه های کانون از شما سپاسگزاریم …

مربیان و تمام بچه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا