آخرین خبرهااجتماعی

اجرای طرح شهید سلیمانی قشم را از بحران شیوع کرونا خارج کرد

فرماندار قشم گفت: تداوم فعالیت و نظارت‌ها در طرح شهید قاسم سلیمانی باعث قطع شدن زنجیره شیوع ویروس کرونا در این شهرستان و خروج از بحران شد و تداوم طرح مذکور می‌تواند این بیماری را ریشه‌کن کند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا نصری درجلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان قشم افزود: با زرد شدن وضعیت قشم نباید ادامه طرح شهید سلیمانی رها شود بلکه باید نسبت به قبل با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری وزارت کشور، وزارت بهداشت و سپاه آغاز شده و توانست کشور را از وضعیت بحرانی خارج کند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان قشم تصریح کرد: اگر کمک‌های مومنانه، سختگیری‌ها و تشدید نظارت نبود این موفقیت حاصل نمی‌شد.

وی تاکید کرد: کمک مومنانه و قرنطینه بیماران لازم و ملزوم همدیگرند و رفع مشکل معیشتی برخی بیماران کرونا بوسیله کمک مومنانه گام مهمی در کنترل بیماری برداشت.

نصری ضمن تقدیر از همه فعالان این طرح اظهار کرد: پیگیر طرح قرنطینه غیر خانگی در هتل‌ها هستیم و این امر به قرنطینه بیماران با شرایط مسکن نامناسب کمک زیادی می‌کند.

وی در پایان افزود: حمایت، رسیدگی، مراقبت، سرکشی از بیماران از بخش‌های اصلی طرح برای قطع زنجیره بیماری کروناست تا فرد بیمار پس از دوران قرنطینه با اطمینان از سلامت خود بیرون برود و نگرانی بابت انتقال بیماری نداشته باشند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا