اجتماعیایران

راه اندازی پنج پل ارتباطی با قشموندان

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی، سامانه سامد، پنل پیامکی اختصاصی، تلفن گویای 24 ساعته و نصب صندوق انتقادات در این سازمان آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات قشموندان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حامد افضلی نیکو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به تاکیدی که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع دارند و به منظور تسهیل در دسترسی مردم، پنج پل ارتباطی با قشموندان  توسط این مدیریت، راه اندازی شد.

وی از آغاز به کار سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پورتال سازمان منطقه آزاد قشم و سامانه سامد (مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری) به عنوان خدماتی اینترنتی این مدیریت یاد کرد و گفت:  این سامانه ها با هدف دسترسی آسان مردم به اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات درخصوص تمامی واحدهای سازمان و شرکت های تابعه، همچنین هرگونه فعالیتی که به سازمان منطقه آزاد قشم مربوط می شود، راه اندازی شده است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: قشموندان می توانند از طریق پنل پیامکی اختصاصی مدیریت بازرسی و سامانه ۲۴ ساعته تلفن گویا نیز به ثبت انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

افضلی همچنین از نصب صندوق های پیشنهادات، انتقادات و دریافت شکایات در پنج واحد سازمان شامل ساختمان مرکزی، معاونت توسعه مدیریت، معاونت عمرانی، مدیریت املاک و مستغلات و مدیریت حقوقی و امور قراردادها خبر داد.

به گفته وی، رضایتمندی ارباب رجوع، تسهیل در پاسخگویی، عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع و صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد، از اهداف مورد نظر در راه اندازی این پل های ارتباطی بوده است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت این مجموعه در دو بخشِ پاسخگویی به شکایات و نظارت و بازرسی، تاکید کرد: دسترسی به این سامانه و کانال های ارتباطی، کاملا محرمانه است و منحصرا در اختیار مجموعه بازرسی می باشد.

گفتنی است، قشموندان می توانند با مراجعه به پورتال سازمان منطقه آزاد قشم و لینک پاسخگویی به شکایات، تماس تلفنی با شماره گویای ۰۷۶۳۵۲۵۲۹۵۲ ، یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات و یا به صورت مکتوب با مراجعه  به صندوق های پیشنهادات، انتقادات و دریافت شکایات استقرار یافته در واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم، نظرات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

پاسخگویی به نظرات مردمی، نهایتا بین سه روز تا یک هفته از طریق کد رهگیری، پیامک و یا از طریق تماس با شماره های ۲- ۰۷۶۳۵۲۴۵۹۴۱ قابل پیگیری می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا