ایران

در نخستین روز دهه فجر؛  رژه اقتدار ۴۰ بسیجی موتورسوار قشمی برگزار شد

۴۰ بسیجی موتورسوار قشمی در نخستین روز از آغاز چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی در خیابان‌های این شهر رژه رفتند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، همزمان با آغاز چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ۴۰ بسیجی موتورسوار قشمی در خیابان‌های این شهر رژه اقتدار برگزار کردند.
«رحمت‌اله دهقانی» در حاشیه این مراسم گفت: این رژه به همت نهادهای انقلابی شهرستان برگزار شده است.

وی اجرای رژه اقتدار را در راستای بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب دانست و افزود: ۴۰ بسیجی موتورسوار قشمی با همراهی ۴۰خودروی پلیس راهور و مسوولان، مسیر ۱۲ کیلومتری را در سطح شهر قشم به صورت نمادین رژه رفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این حرکت به همراه پخش نواهای انقلابی، ندای انقلاب را در سطح  شهر قشم طنین انداز کرد و موتورسواران پس از آن با حضور در گلزار شهدای شهرستان با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

«علیرضا نصری» نیز گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی را ازل کنج خانه ها به متن جامعه آورد و با احیای ابعاد سیاسی اسلام بستر را برای پیشرفت و سربلندی جامعه اسلامی فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه امام راحل با ارائه شیوه جدید از حکومت‌داری، دنیای استکبار را متزلزل نمود، افزود: انقلاب اسلامی ایران علیرغم تشدید دسیسه‌های دشمن با اقتدار و برخورداری از پشتوانه مردمی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا