ایران

در شماره ۳۳ تجارت جنوب و در آستانه نوروز می‌خوانید

این شماره در 72 صفحه و در دو بخش اقتصادی و اجتماعی تهیه شده است:

هفت سین تجاری درقطر

تجارت جنوب در آستانه نوروز با اشاره به این موضوع که هرمزگان در ایام نوروز پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی قطر خواهد بود، تیتر «هفت سین تجاری در قطر » را روی جلد برجسته کرده است.

عکس سوژه‌ی ماه به بی‌تدبیری های مدیرکل ارشاد در لغو مراسم نکوداشت «علیکو بریم »مربوط می‌شود.

این سرمقاله رنگ‌وبوی مطالبات زنان ساحل نیشین را دارد. مدیرمسئول در سرمقاله خود برخی از مطالبات یک ساله را از مسئولان با تیتر «من آفتاب می خواهم!» به رشته‌ی تحریر درآورده.

«درود به شرفت خان!» عکسی تکان‌دهنده از کارگری هرمزگانی را از دست ندهید.

چرخ اقتصاد در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خوب می‌چرخد و این را در قالب مصاحبه و گزارش تصویری احساس خواهید کرد.

خواندن گزارش یک روز در میان کارگران، متخصصان و مدیران مجتمع فولاد هرمزگان نیز خالی از لطف نخواهد بود و سبب آشنایی بیشتر با پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور می‌شود.

«فرصت طلبی هرمزگانی در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و خبر تدوین نقشه ی راه سرمایه گذاری استان در سال آینده در صفحات مربوط به سرمایه گذاری دنبال کنید.

« ارمغان های مالیاتی رنگ واقعیت می گیرند. خبر خوب بعدی چیست؟

چقدر با مالیات بر ارزش افزوده و مشاغل معاف از آن آشنایید؟

نگاه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به بازارهای حوزه‌ی خلیج فارس نیز نگاه جالبی است.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان از نوروز تجار و کشاورزان هرمزگانی در نمایشگاه بین‌المللی قطر می گوید.

حاشیه‌نگاری از سفر رئیس جمهور به هرمزگان نیز سرآغاز پرونده‌ای ویژه مربوط به این سفر است. خبر افتتاح پروژه‌ها، سخنرانی جنجالی رئیس ستاد دکتر روحانی در هرمزگان در حضور وی، حکایت دانشجوی انصرافی که دل رئیس جمهور را برد، افتتاح نخستین کارخانه بریکت گرم ایران و … را در این پرونده ویژه بخوانید.

سکوت دریا! گیر افتاده در قاب عکاس تجارت جنوب.

در آغاز بخش اجتماعی گزارشی از به بهره برداری رسیدن اقدام خیر هرمزگانی در ساخت ساختمانی برای معلولان خواهید خواند.

عید را باید در قشم گذراند. در پرونده ای ویژه در جریان جاذبه های گردشگری در زمین، هوا و دریای این جزیره اعجاب انگیز قرار خواهید گرفت.

«اَ کُجا اِتی؟!» خالو کنبر روی بورس با برگردان به فارسی.

پیشکسوت روزنامه نکاری هرمزگان در زمان خواستگاری‌اش نیز علیرضا خورشیدزاده‌ی روزنامه نگار بوده است. این مصاحبه را نباید از دست داد.

دلیل گرانی بلیط کنسرت های هرمزگان را از زبان مدیرعامل شرکت ایده پردازان ستایش خواهید شنید.

«صحنه ای تاسف باز نیز در این شماره با تیتر «آشغال گرفتن دروازه‌ی اقتصادی کشور» چشم‌ها را آزار خواهد داد.

«در آستانه‌ی نوروز بندرعباس هم صاحب باغ پرندگان شد.

«صفحه‌ی خبرهای خوب نیز برای افرادی است که از خبرهای ناامیدکننده بی‌زار شده اند. از افتتاح کتابفروشی سیار کودک دانه تا درخشیدن آینده سازان هرمزگانی در مسابقات نادکاپ. پوشش صد درصدی در طرح واکسیناسیون فلج اطفال و تامین زیرساخت های شهر هوشمند نیز جزء خبرهای خوب است.

«زیر آسمان بندر» نیز همچون گذشته پل ارتباطی مردم و مسئولان است و بدون تعارف دغدغه‌های هم‌استانی‌های عزیز را انعکاس می‌دهد.

در صفحه استان ها حوادث بخوانید. «دختر داخل ماشین را نمی‌شناسم» ، «جاده‌ی مرگ برای افغانی‌کش‌ها» ، «سارق هزار چهره به دار آویخته شد» ، «زن تنها مرد تا طلاهایش دستگیر شد»

صفحه انگلیسی زبان تجارت جنوب نیز در چهار صفحه فرصت های سرمایه گذاری در قطر را به صورت مفصل بیان کرده است. روایت رویدادهای هرمزگان در رسانه‌های جهان را نیز از دست ندهید.

این شماره تجارت جنوب را می توانید از *گیشه‌های معتبر سطح شهر* تهیه کنید و یا در تماس با شماره *۰۷۶۳۲۲۳۲۲۰۱* مشترک این نشریه شوید و در منزل یا در محل کار آن را تحویل بگیرید.

مطالب این شماره به قلم پدرام مجیدی، عالیه جوادی، پیمان چرسی زاده، یوسف ملایی، عباس رفیعی، یعقوب باوقار زعیمی، فرشته ناخدایی و … منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا