ایران

علیرضا بهرمن مربى تیم ملى شد

رئيس فدراسيون ووشوى طى حكمى عليرضا بهرمن را به عنوان مربى تيم ملى ووشوى جوانان جمهورى اسلامى ايران منصوب كرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، مهدى على‌نژاد رییس فدراسیون ووشوى کشورمان طى حکمى علیرضابهرمن رییس هیأت ووشو استان هرمزگان را به‌عنوان مربى تیم ملى ووشوى جوانان «آقایان» جمهورى اسلامى ایران در بخش تالو جهت اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى جوانان ٢٠١٩ آسیا منصوب کرد.

رقابت‌هاى قهرمانى جوانان ٢٠١٩ آسیا قرار است ٢۴ مرداد لغایت دوم شهریورماه ٩٨ به میزبانى کشور برونئى دارالسلام برگزار شود.

اردوهاى آماده‌سازى این پیکارها از ٢٨ اردیبهشت ماه سال جارى به میزبانى آکادمى ووشو واقع در مجموعه ورزشى آزادى تهران آغاز خواهد شد و فرشاد عربى به‌همراه علیرضا بهرمن هدایت تیم ملى را بر عهده دارند.

بهرمن از سال ٨۶ تاکنون به‌عنوان مربى تیم ملى جوانان آقایان در بخش تالو مشغول فعالیت بوده است و در سال ٩٧ نیز به‌عنوان سرمربى به رقابت‌هاى قهرمانى دانشجویان جهان در کشور ماکائو اعزام شد.

پرافتخارترین دوران تالوی ایران با هدایت این مربی هرمزگانی در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۶ جوانان جهان در کشور بلغارستان رقم خورد و تیم ملی ووشو کشورمان در بخش تالو با کسب نتایج درخشان، برای نخستین بار در تاریختالوى ایران، نائب قهرمان جهان شد.

وى نیز به‌عنوان داور در هجدهمین دوره بازى‌هاى آسیایى ٢٠١٨ جاکارتا حاضر و قضاوت‌هاى قابل قبولى را در این پیکارهاى مهم از خود به نمایش گذاشت و این حضور موفق باعث شد ووشوی ایران برای نخستین بار در تاریخ تالو، آن هم در سطح المپیک آسیایی، صاحب کسب مدال نقره توسط زهرا کیانی شود.

این مربى جوانان در سال ٢٠١۴ در حاشیه رقابت‌هاى قهرمانى جوانان جهان به میزبانى کشور ترکیه به‌دلیل عدم قضاوت براى نماینده رژیم غاصب صهیونیستى به‌مدت ٣ سال از حضور در بخش داورى محروم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا