آخرین خبرها در دیدار امام جمعه شهرستان قشم با اصحاب رسانه بیان شد؛

خبرنگاران متعهد، فرصتی ارزنده برای نظام جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرستان قشم از خبرنگاران متعهد به عنوان فرصتی ارزنده برای مسئولین و دولتمردان نام برد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در این نشست صمیمی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم بیان داشت: اصحاب رسانه مصداق پیشرفت و موفقیت نظام های سیاسی در جهان هستند و با زمینه سازی و رسوخ در آداب و باورها در به ثمر رساندن خواسته های دولتمردان نقش اساسی دارند.

وی بر تاثیر محتوای رسانه ها بر مردم جامعه تاکید کرد و ادامه داد: خبرنگاران با پوشش به موقع و اطلاع رسانی بجا، فعالیت های مسئولین را به اطلاع مردم رسانده و به عنوان رابطی بی غرض خواسته های مردم را به دولتمردان انتقال می دهند.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به این مطلب که هیچ جامعه ای بی نیاز از رسانه و خبر نبوده و نخواهد بود عنوان کرد: در زمان پیامبر (ص) از مساجد به عنوان تریبونی برای انتقال مفاهیم دینی، آموزه های مذهبی و فرهنگ سازی استفاده می شد که در عصر حاضر این وظیفه بر عهده خبرنگاران متعهد، صادق، امانتدار و عادل گذارده شده است که می توانند عامل اصلی کسب موفقیت و پیروزی دولت ها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم روز پنج شنبه مورخ ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷ از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سمت امامت جمعه شهرستان قشم منصوب شد. وی پیش از این، امامت جمعه شهرستان بردسیر استان کرمان را برعهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا