آخرین خبرهااجتماعی در سومین روز از هفته عفاف و حجاب؛

حافظان حریم خانواده در قشم گردهم آمدند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در شهرستان قشم وجود آسیب‌های اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و گفت: حضور و عزم عمومی قشموندان برای مقابله با این آسیب‌ها بیانگر پایبندی آنان به انقلاب و رهروی از خون شهداست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم حمید کمالی در این آئین با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن، شکست خورده از دسیسه‌های پیشین، امروزه برای تخریب باورها و اعتقادات نسل جوان جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی را توامان به کار بسته است.

کمالی ایجاد اعتراضات مردمی و پیاده‌سازی شرایط حاکم بر سوریه در ایران را هدف ترامپ از خروج از برجام عنوان و تصریح کرد: وجود ولایت فقیه، ولایتمداری، هوشیاری و بصیرت ملت و دولت این دسیسه دشمن را نیز ناکام گذاشت.

وی وجود بدحجابی را از آسیب‌های اجتماعی غیرقابل انکار برشمرد و افزود: ملت ایران با نظام و انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد و وجود برخی آسیب‌های اجتماعی خللی در اصل عقاید و این پیوند وارد نخواهد کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم حضور خودجوش و پرشور مردم در صحنه هایی نظیر راهپیمایی باشکوه روز قدس را نشان از علاقه آنان به نظام اسلامی و پایبندی به انقلاب دانسته، اضافه کرد: حضور، ولایت‌مداری و عزم عمومی قشموندان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیانگر قدردانی و رهروی آنان از خون شهداست.

طی این آئین از دختران مزین به نام حضرت معصومه سلام الله علیها و کارکنان محجبه و عفیف ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف شهرستان قشم تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا