اجتماعی

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند

مدیر مسکن و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پس از دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به منظور حل مشکل دیرینه مسکن پاکبانان وسبزبانان قشم، اقدامات لازم به منظور در اختیار دادن قطعه زمین برای بهره مندی تمامی پاین قشر از زمین مسکن ملی به صورت رایگان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، آریا امیری گفت: حل مشکل مسکن به عنوان یکی از چالش های اقشار مختلف جامعه جزو سیاست های دولت مردمی آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد: طرح مسکن ملی جوانان در جزیره قشم به عنوان یکی از الگوهای موفق در کشور در حال اجراست و تاکنون به با هدف افزایش عرضه و تعدیل قیمت مسکن و کاهش تورم این بخش اقدام به 6 هزار تن از جوانان جزیره زمین رایگان واگذار شده است.

به گفته مدیر مسکن و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، در ادامه این روند طبق دستور مدیرعامل سازمان قرار شد به بیش از 700 تن از پاکبانان وسبزبانان قشم زمین جهت ساخت مسکن واگذار گردد.

امیری افزود: با در اختیار قرار دادن یک قطعه زمین رایگان به صورت اشتراکی برای هر 2 نفر از این کارکنان، عملا دیگر نیازی به تشکل تعاونی های مسکن و همچنین زمانبرشدن برنامه های ساخت نیست و می توان بخش عمده ای از عملیات را انجام شده دانست و کارگران هیچگونه پرداختی به هیچ تعاونی نخواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه های متولی، بتوان زمینه برای سخت هر چه سریعتر و خانه دار شدن این قشر زحمتکش در شهرستان قشم فراهم شود و زحمات و حمایت های حمیدرضا بندگان مدیرکل حراست سازمان نیز در عملی شدن این طرح تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا