آخرین خبرهااجتماعیاخبار بانوان

تولد مهر مبارک! / آغاز مهر با مهربانی های ما

امروز روز هیاهوی بچه‌های شاد؛ روز معلم‌های صبور و پرحوصله؛ روز مدیرهای پرتلاش و روز باباهای مهربان فصل مدرسه، روز اول مهر است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، نخستین روز مهر ماه امسال با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در مدارس جزیره و به صدا درآوردن زنگ ۵۲ مدرسه آغاز شد.

در چهارمین سال از حضور حمیدرضا مومنی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم این سومین بار است که به اهمیت آموزش، پرورش وکسب علم توسط دانش آموزان قشمی با حضور مدیران این سازمان ارج گذاشته می شود.

دانش آموزان قشمی با حضور و کسب عناوین برتر در جشنواره های علمی و هنری استانی و کشوری در سال های اخیر نشان دادند که قدردان این توجه و ارزش گذاری هستند و توانایی و پتانسیلی ارزشمند برای ارتقا دانش بومی و محلی جزیره دارند.

معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مهر امسال با کوله ای سرشار از مهربانی در کلیه مدارس روستایی جزیره حضور یافته و به دستور مدیرعامل این سازمان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم، قرار است بسته مهربانی خود را شامل کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم توان توزیع کنند.

آغاز مهر با مهربانی های مسئولین منطقه آزاد قشم، لبخندی به وسعت یک سال تحصیلی شاد به چهره و قلب پدران و مادران کم توان هدیه خواهد داد.

پایگاه خبری ساحل قشم، آغاز مهر و مهربانی، شروع دوباره آموختن و اشتیاق دانستن را به همه دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه علم و دانش شادباش می گوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا