آخرین خبرهااجتماعی

تقدیر فرماندار شهرستان قشم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرماندار شهرستان قشم با انتشار پیامی از حضور پرشور و وحدت‌بخش مردم نقاط مختلف این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، علیرضا نصری در این پیام، از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش قوی و پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی از جمله مردم متدین و همیشه در صحنه قشم در راهپیمایی روز جهانی قدس که با هدف حمایت از مظلومان فلسطینی برگزار شد تقدیر نموده و آرزو کرده است که در آینده نه چندان دور شاهد آزاد سازی سرزمین های اشغالی بویژه قدس شریف از چنگال صهیونیست های جنایتکار باشیم.

در بخش اول این پیام آمده است: با تدبیر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران روز قدس، به رساترین روز برای فریاد علیه هفتاد سال اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در تاریخ به ثبت رسید و مردم قشم روز گذشته در یک همایش مثال زدنی همصدا با دیگر مردم ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان شعار دفاع از فلسطین را با فریادهای انقلابی سر دادند.

فرماندار شهرستان قشم در این پیام آورده است: روز گذشته صحنه هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی جهان در حمایت از مردم قهرمان فلسطین در دل تاریخ ثبت و ضبط شد که شایسته تقدیر است.

او در پایان از تک تک برادارن و خواهران شیعه و اهل سنت شهرستان قشم که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و در شرایط هوای گرم و دهان روزه پا به میدان مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی گذاشتند تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشته که اجر این حضور آگاهانه توام با شور و شعور، با خداوند بخشنده مهربان خواهد بود.

علیرضا نصری
فرماندار شهرستان قشم
۱۹ خردادماه ۱۳۹۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا